18 Aralık 2013 Çarşamba

Laber Market'ten Çok Güzel Bir Hediye Geldi:)


Laber Market'le çok güzel bir yılbası hediyesi veriyoruz,Calendula Hand&Body Losyon hediyemizi kazanmak isterseniz buradan katılabilirsiniz 26 Aralık'a kadar vaktiniz var :) Laber Market bana da çok güzel bir hediye göndermiş, denemek için sabırsızlanıyorum, yorumlarımı da en kısa zamanda blogumdan yazacağım.Zi Natural Sarmısak Özlü Şampuan bakalım nasıl bir şampuanmış?:)



Biricit; Sarmısak Özlü Şampuanını çok merak ediyor..:)

6 yorum:

  1. Güler güle kullan biricitciğim. Sarımsaklı şampuanın saç dökülmesine iyi geldiği söyleniyor , deneyimlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım nasıl bir şampuanmıs bende cok merak ediyorum :) tesekkurler:)

      Sil
  2. banada geldi bende merak ediyorum bakalım nasıl bir etki olacak:)

    YanıtlaSil
  3. ilk merak ettiğim şey sanırım kokusu :) yorumunu bekliyorum

    http://www.gleamfashion.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda yorumlarımı da yazacağım sevgiler:)

      Sil