5 Aralık 2013 Perşembe

Flormar İndiriminden Aldıklarım


Flormar'da yüzde seksen indirim yapıldığını duymussunuzdur, ben de bloglardan ve facebook sayfalarından görmüştüm. Cevahir Avmdeki standlarının önünden geçerken aslında deodorantların fiyatlarını 1.99TL olarak görünce dedim yanlış mı görüyorum, standa yaklastım ve bu deodorantlar 2 TL mi yani? dedim.. Satış danışmanı 'evet' diye yanıtlayınca, peki bu, peki bu, peki bu da mı, olamaz diyerek 2 deodorantı kaptığım gibi standın önünden ayrıldım:) Başlığı görüpte Flormar İndiriminden neler almısım neler diye ümitlenmeyin, çünkü sadece deodorantlar ilgimi çekti ve erkekler için duş jelleri.. Ama o da elimde patladı zaten, sevgilime özel bir yılbası paketi yapmak istiyordum aslında ama maalesef artık bir sevgilim yok, yılbası gecesini Flormarın erkekler için üretilmiş duş jeli ile beraber geçireceğiz artık hersey kısmet bu dünyada..:)

Stoklarla sınırlı bir indirimmiş, makyaj malzemelerine pek bakamadım ama 3,5 TLye rujların olduğunu gördüm, bence renkli kozmetik ürünlerine de bakmanız lazım, fakat makyaj malzemesi stoklarım çok fazla o yüzden de almadım açıkcası. Ama bu indirimi kaçırmayın bence :)



Biricit; yılbası gecesi erkek duş jelini de yanına alıp tvyi izleyecek büyük ihtimalle..hayat sen planlar yaparken basına gelendir diye bosuna dememişler..:)

6 yorum:

  1. Bu indirim çok güzel oldu ve baya uzun sürdü. Diğer markalara örnek olması ümidiyle diyoruz :))

    Duş jeli için de hiç üzülme, bakarsın bir sonraki indirimde verecek birisi olur hayatında. :)

    Sevgilerle

    http://sargitaderki.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cok guzel bir indirim yapmıslar bencede:)
      bir sonraki indirim zamanını bekleyelim bakalım :))
      sevgiler

      Sil
  2. indirim bitti arkadaş :)) darısı diğer indirimlere..

    YanıtlaSil