23 Aralık 2013 Pazartesi

Cümle Tamamlama


Cadının Kozmetik Kazanı beni mimlemiş kendisine çok teşekkür ederim, bu güzel mim yazısı için:)

1. Elimden gelse bütün bekarları evlendirirdim:)

2. Kendi kendimi kontrol etmekte zorlanmam, bazen çok sinirlensem de.

3. Beni en çok kaygılandıran şey ne zaman evlenicem ben ya!

4. Hayatımın en kötü anı babamın öldüğünü söyledikleri an..

5. Yalnızken kitap okuyorum, bazen de gerilim-korku filmi izlerim.

6. Nefret ettiğim yalan söylenilmesi, çünkü ben ailemden sonu ne olursa olsun doğruları söyleyeceksin diye büyütüldüm..

7. İşimin geleceği bana bağlı!:)

8. Kadınlar ne söyler  Erkekler; ne anlar?:) 

9. Hayat güzel ve yaşamak her ne olursa olsun çok güzel:)

10. Çocukken olduğu gibi olsa ya herşey, insanlar masum kalsa, iyi niyetli olabilseler keşke..

11. Başkalarının zayıf yanını bilmek onlara yardımcı olabileceğim anlamına gelebilir belki...

12. Yalan söylemek yukarıda da dediğim gibi en nefret ettiğim şeydir.

13. Her şey kötü gittiği zamanlar imdadıma yetişen can dostlarım var.

14. Geceleri çok düşünüyorum, uykum kaçabiliyor çoğu zaman.

15. Başkalarına göre ben dışarıda kimseye selam vermeyen, gülyabaniymişim ben.. ama gel bir de en yakın arkadaşlarıma sor nasıl birisi olduğumu anlatsınlar:))

16. Kurtulmak istediğim korku : Asansöre binememe, metroya binememe, kapalı yerde kalamama korkuları. Çoğu zaman günlük hayatta zorlanıyorum çünkü bu durumdan.

17. Bazen düşünüyorum da, sonra ne düşündüğümü de unutuyorum bazen.. :)

18. En çok utandığım şey insanların iki yüzlü olduklarını görmek, onların yerine ben utanıyorum :)

19. Keşke ben yarın çok sevinçli mutlu haberler alsam:)

20. Anlamıyorum neden, erkekler sevmek yerine sevmemeyi tercih ederler, sevmek çok mu ağır bir şey?

Bu mimi yapmak isteyen herkesi mimliyorum:) Pembe renkli kelimeleri tamamlayıp cümleyi bitiriyoruz:)

Biricit derki; 2013 artık bitsin ve 2014 gelsin lütfen!:)

6 yorum:

  1. Canım evlenmeye takma kafanı.Tek derdin bu olsun.Evlenmek sorun değil iyi bir evlilik yapmak sorun.Sen her çift mutlu mu sanıyorsun?
    Yazdıklarından kendimden birşeyler buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evlenmek ama tabii ki iyi bir evlilik olması dileğim:) sevindim kendinden biseyler bulmana:)

      Sil
  2. Seninde babanın öldüğünü bilmiyordum üzüldüm :( Mekanı cennet olsun.
    Bu arada sen 2014 de evlenirsin belli mi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım Allah rahmet eylesin.
      belli olmaz bakalım 2014te neler olacak:)

      Sil
  3. Yarın olmasada yarındanda yakın zamanlarda mutlu haberler alırsın.. :))
    Yani senin neyle mutlu olduğuna bağlı bu tabi..

    YanıtlaSil