14 Temmuz 2013 Pazar

Gökkuşağı Mimi ve Ben Kimim Mimi (2 mim birden)




Biricit'in Gökkuşağından şöyle bişey çıktı:)








Far ve makyaj setlerimi gökkuşağına benzettim ve onları ekledim öncelikle:) Beauty Inhalt markası 5704019, Tutti Colory Inhalt markası 53455, Yves Rocher markasının make up palette'i 43282.Bu makyaj paletlerimin hepsi Almanya'dan anneannem tarafından getirilmişti:) Bir ara onlarıda yorumlayayım blogumda :))






Gökkuşağı mimimize dönersek; rujlarım sırasıyla Alix Avien Shineplus 22, AlixAvien Lipstick 406, Clinique Blushing Nude A18, Pastel Star Lips 517, LA Girls LC504, Essence Ballerina Backstage Liploss 03. Kırmızılar pembeler gökkuşağımda:)




Göz farlarım ve allığım, yeşiller maviler kiremit renkleri griler toprak tonları..:) Lavera Naturcosmetik Bioorganik göz farı 0744,Leydi 38, Essence 30, Avon color trend green wıth envy,Nivea Creative eyes 902124-54, Alix Avien multicolor allık 08:)

-Ben Kimim mimi
Ben Kimim ? 
Ben Yasemin ama bana kısaca Biricit diyebilirsiniz:) 30 (+1 olabilir şimdi bişi diyemem ama 30 yaş sonrası hep 30 dicem:P) yaşında bekarım:) 2 Üniversite mezunuyum, annemle beraber yaşıyoruz. Bekarım demiş miydim?:)

Blogumun adi nereden geliyor ? 
Blogumun adı Yasemin Kokulu Bir Hayat. Burada hayatımı paylaştığım için ismimde yasemin olduğundan dolayı bu isim aklıma geldi. (yasemin kokusu herseye iyi gelir :)) Aslında Biricitconsungunlugu diye acacaktım, fakat bu isim alınmıs olduğundan veya teknik birseyden dolayı bu isme acamadım. Ama blog linkimi; biricitinyeri.blogspot olarak actım, burası benim yerim, Biricitin yeri cunku:) Bu konuyu açıklamam gerekirse beni yıllardır arkadaslarım, arkadas cevrem Brigette Jones'un günlüğü filmindeki Brigette'e benzetiyorlar, 30 yaşına yaklasmıs(üstü), bekar, aşk hayatında bir türlü mutluluğu yakalayamamış bir kadın anlatılıyor filmde, bende bütün filmlerini (2 filmi) izlediğimde aynı şeyi dusundum. Cevremdeki arkadaslarım bile normalde bana Biricit demeye basladılar, hatta msn varken kac yıl öncesinden msn adımı bile Biricit yapmıstım :))

Blog acmaya nasil karar verdim? 
Blog acmaya baslamam, cok sıkıntılı ve mutsuz bir dönemime ve içimdekileri anlatmam gereken bir döneme denk geldi. Ortaokul ve lisede gunluk tutmustum cok eskiden. Bir dergi için birkac tane yazı hazırlamıstım, dergide yayınlanmadı bende blogumda yayınladım:)) Bence iyi ki blogumu acmısım diyorum. Hayatımda kendim için yaptığım belkide ilk ve tek sey blogum oldu.

Neden kozmetik blogu ? neden kişisel blog ? (bu soruyu da ben ekledim herkes kozmetik yazmıyor diye)
Benim blogum hem kozmetik hem de kişisel bir blog. Neredeyse iki yıl olacak blogumu acalı, blogumda ilk baslarda kişisel yazılarım daha ön plandaydı, sonrasında hediye cekilişlerine girmeye basladım, kozmetik bloglarını merakla okumaya basladım, hediyeler kazandım ve onları blogumda paylasmaya basladım. Sanırım hem kozmetik blogu hem de kişisel blog olarak yani ikisini bir arada da bir yıldır yazıyorum(kitap yorumları da yazıyorum), inanın bu daha zor bir durum, cunku okuyucularım acısından sadece kozmetik yazmak ya da sadece kişisel yazmak hosuma gitmiyor, sabit birseyi yazamam.Kozmetik yazmaktan ise hoslanıyorum ama kişisel yazılarımdan da asla vazgeçemem, rahatlama yerim burası benim. Sonra bende çekiliş yapmak istedim, sponsor firmalarla irtibata gectim.Okuyucularıma güzel hediyeler vermek istedim.Sonrasında bir firma kendiliğinden bana yazdı cekiliş yapmak istiyoruz diye, ben de kabul ettim cunku beni okuyan blog dostlarıma borclu olduğumu dusundum.Blogum ilerledikce, tanınmaya basladıkca bu sefer kozmetik firmaları bana ulasmaya basladılar. Şimdi bloguma bakıyorum 2 yıllık hayatım, yasadıklarım gözümün önüne geliyor ve yine diyorum iyiki blogumu acmısım:)

Kişiliğim
Ben insanım, haksızlık gördüğümde dayanamayan.. Sıradan biriyim aslında, en az senin kadar..:) Oğlak burcuyum genelde ciddi ve sıkıcı sanılan bu burca sahibim ama yerine göre neşeliyimdir, gülmeyi çok severim. Haksızlığa tahammül edemeyen bir yapım var. Aslında nasıl biriyim biliyor musunuz beni seven sever hemde cok sever, sevmeyen ise asla sevmez:) İkisinin ortası yoktur.

Hoslandiklarim
Kitap okumak, sinema (özellikle korku-gerilim veya komedi filmleri),yemek yemek ve yemek yapmak, blogumla ilgilenmek, alışveriş yapmak, yeni kozmetik ürünlerini denemek, dostlarımla bulusmak, kahve,çikolata,çiçekler:) Garfield:)

Hoslanmadiklarim 
Yalan, iftira ve dedikodu bu üçleme insanı kötü bir dünyaya doğru götürür (cehennemin dibine), en nefret ettiğim davranışlar. Arkadan konusup, arkadan işler çevirip, yüze gülen insanlardan hiç hoşlanmam. Kıskançlık; gerçek hayatta da blog dünyasındada malesef olan bir durum, aslında hiç gerek yok, başka insanlarla ilgili böyle kötü duygular beslemeye ama şu da var kim bu şekilde davranıyorsa karşısındakine, başına bişeyler gelir hem bu dünyada hemde ahirette buna inanıyorum. İnsanın hakkını yiyen insan kim olursa olsun cezasını bulur.Allah'ın adaleti vardır ve çok şiddetlidir buna inanın.. Bukalemun, yağcı,yalaka, menfaatçi,insanları kullanan, vicdansız,kendini olduğundan farklı gösteren, yapmacık insanlar ise benden cok uzak olsunlar:))

En cok sevdigim makyaj malzemem 
Alix Avien Allığım:)

Çantamda olmazsa olmazim 
Cep telefonum, kitabım, ıslak mendilim, not defterim, kalemim, makyaj çantam, cüzdanım.

En son okuduğun kitap
Su an Canan Tan'ın Hasret isimli kitabını okuyorum, öncesinde Annem Babamı Boşadı'yı okudum(doğru erkeği bulma klavuzunu yazılarımda görebilirsiniz ama seneler evvel okuduğum bir kitaptı:))



Biricit derki; benim kim olduğum aslında senin kim olduğuna (bana nasıl davrandığına) bağlı..:)

23 yorum:

  1. Teşekkür ederim, mimimi en kısa sürede gerçekleştireceğim. Bu hafta taşınacağım için minimum eşya ile idare ediyorum. Yerleşince ilk yapacağım mimim bu. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merakla bekliyorum mim yazını, hayırlı olsun bu arada :) sevgiler

      Sil
  2. Son söze bayıldım seni tanımak güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim mim için canım benim :) Gökkuşağını çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bakıcam senin gokkusağına da canım rica ederiz ne demek:)

      Sil
  4. TATLIM ÇOK GÜZEL BİR MİM OLMUŞ
    AYRICA BENİ MİMLEDİĞİNEDE SEVİNDİM ÖZLEMİŞİM
    HEMEN YAPTIM BENDE BAKALIM BEĞENECEKMİSİN
    GAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tesekkur ederim canım bakacağım simdi:) eline sağlık rica ederim, sevgiler iyi aksamlar:)

      Sil
  5. Ben kimimi yaptim ama gokkusagi mimini en kisa zamanda yapiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. canım mimlediğin için teşekkür ederim, en kısa zamanda cevaplayacağım.

    YanıtlaSil
  7. Mim yeniden :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Yaşasın, mimlendim :) Görmüştüm daha önceden de unutmuşum yapmayı, ilk fırsatta yapayım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne, iki üniversite mezunumu? Soktayim. Allah seni tependen baktirmasin :) Mimi de en kisa zamanda yapacagim.

      Sil
    2. :)) neden oyle dedin anlamadım:) tesekkurler

      Sil
    3. Ben bir tanesini bitiremedim yüksek lisans ile birlikte ayni yastayiz ondan dedim. Ne okudun? Cok merak ettim canim benim. Bu arada bana mail ile adresini atarmisin? Ben sanada mektup yazmak istiyorum Biricit. ahukader@gmail.com

      Sil
    4. mail gonderdim canım:) muhasebe ve işletme okudum bu arada:) ben beş yasında ilkokula basladım belkide ondan dolayı olabilir, hic sınıfta kalmadımda onunda etkisi var, 18ken iki yıllık üniversite mezunu olmustum:)

      Sil
  9. Cevapların çok güzel çok samimi çok içten olmuş (:
    yalan iftira kıskançlık gerçekten de varlığı gereksiz şeyler :/
    yaptıkları tek şey her iki tarafı da huzursuz ve mutsuz etmekken insanlar neden bu olguları hayatlarından çıkaramazlar anlayamıyorum :/

    bu arada kozmetik bloglarını öyle çok çok takip etmem.. fazla meraksızım bu konulara :)
    ama kişisel yazılarını seve seve okuyacağıma eminim (:
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim guzel yorumun icin:)
      huzursuzluk ve mutsuzluk olusturacak seylerden mumkun olduğu kadar uzak durmaya calısıyorum, butun kotulerde uzakta olsunlar benden:)
      kisisel yazılarıma bekliyorum o zaman yorumlarınıda, sevgiler

      Sil
    2. rica ederim :)
      ohhh en güzelini yapıyorsun valla :)
      seve seve :)

      Sil